Poezija, Aida Camović

Poezija, Aida Camović




Šest metara od mora
 

pojedine su obale 
strme i nepristupačne
druge ograđene
i zapisane u katastar
imenom, prezimenom i brojem
 
na nekima se nalaze table gde piše:
na prodaju
 
koliko košta metar obale?
 
da u njemu mogu slobodno kvasiti stopala
i doći do mora
ničijeg

 
Divlja plaža
 

Tragovi na leđima nastali od dugog ležanja,
majica što se lepi uz pocrvenela ramena,
ovog leta, zamena su za dodire.


Ne dirajte muzejske eksponate


držite se na bezbednom odstojanju.
ne trčite.
izbegavajte oslanjanje o vitrine i zidove.
odložite prtljag na ulazu.
ne ometajte druge posetioce.
suzdržite se od preglasnog smeha i buke.
isključite blic na fotoaparatu i telefonu.
uklonite sve tragove posete.

potrebno je da znate:
ja sam muzej


Pokrov


čula sam za ženu
kojoj niko nije video
ni lice 
ni telo
ni kosu.

posmatrala je svakog
kroz sitnu mrežicu.

jednom su sa nje
sklonili i mrežicu  
i crni čaršav.

samo jednom. 

nakon toga 
ni ona 
nikog nije videla.


Pepeo koji pada označava put 


pamtim
tri broja telefona
pet datuma
lica u koja sam 
gledala bar deset sekundi

pamtim i mnogo imena 
svaku neprijatnost
telefone sa malom antenom

kad nestane internet 
neću biti radio-amater
koji šalje poruke 
u etar

ni lepiti po banderama papire
sa kojih možeš da otcepiš
moj kontakt

sipaću pepeo po snegu
da označim put
od tebe do mene

da ne bih pogrešila ulicu i broj
i dobila pismo nazad uz poruku:

ovde ne živi niko 
ko može da ti pomogne

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".