Kod Hiperborejaca III, Miloš Crnjanski

Kod Hiperborejaca III, Miloš Crnjanski



Etrurski anđeo


„Katkad sam zaista daleko, u snu - na plaži u mestu Fanoe, u Esbjergu - u Danskoj. /.../ Dovoljno je, međutim, samo, da zaista zadremam, pa da se zbilja setim, kako ulazimo u takozvani Zaliv krsta, koji se tako zove, ne znam zašto, ali je jedan od najlepših, na Spitsbergenu. Ima tako lepu, blagozelenu, tundru. Moj poznanik kaže, talijanski: verde tenerello". /str. 383/

„Svi smo mi drukčiji, stvarno, u životu, a drukčiji u onome, što o nama pričaju. /.../ Ja sam sasvim siguran da je tako, ali, pošto ne verujem da ću ikad živeti u Londonu, sasvim mi je svejedno, i to što je Canova, o Londonu rekao. Dok to govorim, i ne sanjam, da ću dvadeset pet godina živeti u Londonu". /str. 386/


Miloš Crnjanski

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".