Boogie, Robert Ravenšćak

Boogie, Robert Ravenšćak

Boogie


Rani hollywoodski filmovi
Dobrog starog Bogarta
I nepobjedive Bacall
Mi kao djeca
Vjerovali tim pričama
Kako je ljubav
Svjetla mrlja
Na tamnom pokrovu
Svijeta

Znala si ozariti tu sobu
Samo kada bi se kretala
Prema balkonu
Da postaviš
Servis za kavu
I očistiš stol
Kako se novine
Ne bi ljepile

Podigla bi noge na moje noge
I pričala o tome
Što sljedeće trebamo
Sanjati
Dok je
Negdje u pozadini
Svirao jazz
Koji je Bogie
Upotpunio svojim licem

To je glazba
Koja mi od tih dana
Ima tvoj miris
I koja
Se zauvijek vezala
Za jedan grad na moru



Naše subote ujutro
Sa mirisom nove
Posteljine na krevetu
Koji je bio
Prepun mrvica od tvoje
Noćne gladi

Vjerovao sam
Kako je to smisao
Postojanja
Žena
Muškarac
I samoća
Danas
Na televiziji samo
Skupi filmovi
Bez imalo smisla
Neki novi grad
Koji polako
Privikavam na sebe
Te izgubljena
Navika tih
Subota
Kada je tvoja
Glazba
Pjevala moje pjesme

Ja dobro znam
Da se ljudi rastaju
I da su umrle
I ljubavi veće od naše
Ali k vragu
Na kraju svakog tog filma
Na kraju svake te scene
Poljupca pisalo je the end

Već smo tad trebali znati
Kamo sve to vodi


Robert Ravenšćak

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".