Assasino, Milan Mladenović

Assasino, Milan Mladenović




Ponekad ne možeš da izabereš predmet svoje ljubavi, te stvari se dese ili se ne dese.
Matter of heart.
Pojavio se niotkuda, pao je sa neba kao garavi anđeo.
Bio je visok, crn, dobro građen, sa crnim očima duboko usađenim i divljim pogledom koga sam se plašila i koji me je obarao sa nogu.
Latinski ljubavnici.
Puni obećanja, strasni u krevetu ali istovremeno klizavi, spremni da se izmigolje kad previše često posegneš za njima.
Znala sam sve o njemu osim istine,
bio je toliko vešt u izbegavanju direktnih odgovora na moja pitanja da sam se smejala i zaljubljivala se još dublje, do noktiju.
Jednog jutra sam se probudila i njega više nije bilo kraj mene, kao u starim italijanskim crno-belim filmovima.
Nekoliko dana kasnije njegova slika je osvanula na naslovnim stranama svih novina, sva njegova nestajanja i odsustvovanja postala su jasna.
Ljubav za čovekom bez korena i bez skrupula, još uvek ga volim više od sebe...

Muzika: Suba, Milan, Fabio
Tekst: Milan (prevela Taciana na portugalski)

sa vječnog albuma Angel`s breath


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".