Načela samuraja

Načela samuraja




1. Nemam roditelje: nebo i zemlja su moji roditelji.



2. Nemam božanske moći: odanost je moja moć.



3. Nemam posed: poslušnost je moj posed.



4. Nemam magijsku moć: duševna snaga je moja magija.



5. Nemam ni život: večnost je moj život i moja smrt.



6. Nemam telo: snaga je moje telo.



7. Nemam oči: moje oči su sev groma.



8. Nemam uši: moje uši su osećajnost.



9. Nemam udove: moji udovi su spremnost.



10. Nemam planove: moji planovi su prilika.



11. Nemam čudesa: moja čudesa su zakon (Darma).



12. Nemam zahteve: moji zahtevi su prilagođavanje.



13. Nemam prijatelje: moji prijatelji su moj duh.



14. Nemam neprijatelje: moji neprijatelji su nebudnost.



15. Nemam oklop: dobra volja i ispravnost su moj oklop.






16. Nemam zamak: nepokolebljivi duh je moj zamak.





17. Nemam mač: san duha je moj mač.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".