Pričaj mi, Katarina Vujović

Pričaj mi, Katarina Vujović



Pričaj očima dok snijevam
Na ramenu tvom gdje je mjesečev
Odsjaj zaspao.
I ne puštaj moju ruku dok sanjam
Košmare, a to je često.
Izdvoj za mene tu noć nespavanja
Da zamišljam kako je
Voljeti nijemo, voljeti bijesno,
Ludo, kako se vole u filmovima
I knjigama.
Sačuvaj taj miris proljeća u kosi
I polja kukuruza zaspala u očima.
Ne daj vremenu da nosi naše vrijeme
Čuvaj taj kutak našeg nemira, i mira i
Priče i ljutnje i svađe.
Ma, sve mi je dobro dok si tu
I prija mi tvoje cupkanje štiklama
I bacanje tanjira i nemirno skakutanje
Dok čekaš u redu zbog knjige, računa,
Zbog poklona, i svega onoga što
Samo ti znaš.
Pričaj mi dok snijevam na palubi
Nemirnog broda kom prijeti oluja
A sva oluja je u tvojoj pojavi.
Taj tvoj nemir u glavi podijeli sa mnom a kasnije 
Naglas ćuti da to čujem samo ja.
Ne daj vremenu da nosi naše vrijeme
Zaustavi taj trenutak usnulog sjećanja.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".