Alternativnoj ljubavi, Božica Jelušić

Alternativnoj ljubavi, Božica Jelušić




Donijet ćeš mi gastritis, Straussa, krivi akcenat
i mamine recepte za gulaš a la vild.
Prazna poslijepodneva s geometrijom krošnji.
Žitasta zrnca sumnje koja prezimljuju
u šupljem zubu, kruhu i spužvi lio-jastuka.
Sve svoje uspomene,
Naplavit ćeš me mračnom poezijom hormona,
besanicom i dosadom. Spasit ćeš me od smrti.
Naučit ćeš me (konačno) da živim izvan prizora
iskreći kao čelik u heraklitskoj vatri.
Uporan kao bolest. Neshvatljiv kao vrijeme.
naselit ćeš me sobom. U sjaju uobrazilje
(neoštećenom indigu) sanjat će naša djeca.
Bit ćeš mi: prva, najveća, posljednja
i samo moja ljubav.
Pitat ćeš me za druge.


Slika Hrvatski glas Berlin

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".