Poezija, Velika Tomić

Poezija, Velika Tomić




Zbog ljudi


Zbog ljudi sam svela
zbog istih kose rasplela
neka se po vetru mlate
crne, puste
i iskrzate.

Zbog ljudi sam suzama
veštačka jezera punila
i kamenjem sivim
oko njih zidove gradila.

Zbog ljudi sam otišla u divljinu
džarajuć po duši
i isposništvom u keliji
da nakupim tišinu.

Zbog ljudi utrnuh žiške
na čarnost očiju mojih,
u tami da bolje spoznam Čoveka
i njegove boljke
da me bole, doveka.


Ne sećam se boje košulje - Žučnu ti senku pratim (59)


Ni ne znam
kako smo otišli,
a lepo smo išli?!
U oči se žiškali.

Ni ne sećam se
toga dana, koje ti boje košulja beše?!
A, lepo se otvorila
da stanu tople ruke meke.

Jedino znam
zašto sam pogled spustila,
a lepo sam znala da pričam
unutar sebe.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".