Синкопе, Сања Цвијовић

Синкопе, Сања Цвијовић





КАД СЕ УМИРЕ



Мачак се провлачи између мојих ногу и оставља ми бијеле длаке. Други му једе оно што је њега сљедовало. Је ли то смирење или недостатак пажње? Или...



ПОСЛИЈЕ ФРАНКФУРТА 



Примијетих да се сукња рашива док ми скакавац иде уз  ногу. На опрезу сам ако покуша да ускочи, у врућу кафу.


М. М. 


Једну су украли или је залутала. Друга се са мном опорављала, а он, веселник, каже ми: ,,Читај Милену''.

НОЋ 


Овај круг су зидови сатјерали у три ћошка. Наспрем мене си ти, са малом диоптријом. А доље, унедоглед, далеко се шири у бескрај.

БУКА 


Вјетар се и облаци гласно крећу. Опет само своје мисли чујем. И бучне су.


ПИЈЕСАК СЕ ОСВАЈА 

Галеб облијеће, лежиш ми на ногама. Сипи пијесак који ти се први предао.


ДА ТИ КАЖЕМ 


Ако будем чекао сјутра могу да закасним. Зато те будим.


УСЕЉЕЊЕ 


Кад би мушице размишљале, населиле би твоје очи – изнутра поједена, два љешника.

ПУСТИЊОМ 


Пловиш уз вјетар. Вријеме управља тобом. Нема ничега да се закачи сидро. Пусто.

СУТОН  


Утишај оперу са радија док одлучујеш гдје скрећеш. Нијесу важна мјеста до којих можеш тек тако доћи.


ЧАМЦЕМ 


Руке су ти најњежнија религија. Венама нема краја. Пипам њима без иједног понора.



СВЕТИОНИК 


Грабиш тањире и односиш. Радиш то узбуђено. Нешто долази с поља и обасјава те.

Слика Тумблр

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".