Čardak ni na nebu ni na zemlji, Zlatko Saračević

Čardak ni na nebu ni na zemlji, Zlatko Saračević




Čardak ni na nebu ni na zemlji,
Sarajevo, grad koji više ne postoji već samo u mojim mislima kao realna
vizija na nebu,
Begova džamija prolijeva suze od biserja rane rose,
Gazi-Huserbegova Tekija sriče Sure ljetne noći u potrazi za smislom tamo
gdje se ukotvila Sefardska Hagada, Uleme su je iščupale iz ralja plamena,
Saraceni su nam zauzeli grad,
Molitva mi je jedina nada,
A misao o mom djedu Ahmetu Osmanoviću Kairskom Seria školarcu i majci
Ramizi mudroj,
te o Sarajevu na repu Svilenog Puta,
Konačištu za posrnule ranjenike i somnabulne dangube,
Ptice tamo umiru od ushita,
u Kujundžiluku se kucaju džezve i lonci,
kod Dibeka se pije kafa i nargile puše,
Ševa strijemi u nebo,
Napij se ledenca iz Sebilja,
Sam sam na zemlji,
ali ja se ne bojim smrti
koja miriše na proljetnu kišu,
smisao života je u oblacima,
epicentru humanog bića sanjalice,
Negdje tamo daleko na Sjeverozapadu
je Zagreb u izmaglici
Hyperborea univerzalni lijek
iliti protuotrov.



Slika Sarajeva Eldar Manđuka

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".