Radio, Dajen di Prima

Radio, Dajen di Prima



Mislim da sam zaboravila
da isključim radio
kad sam napuštala
majčinu matericu

U hasidskom judaizmu
kazano je kako prije
negoli smo rođeni anđeo
pohodi tu istu matericu
bije nas
po ustima
i mi zaboravljamo sve
što smo znali
o prošlim životima —
sve što smo znali o nebesima

Mislim da sam ja zaboravila
da zaboravim.
Rođena sam na dva
mjesta istovremeno —

Na jednom je bilo prohladno,
samotno
i neudobno

na drugom, ja ostadoh
u okrilju
Duha. Što sam znala
znala sam.
Nisam zaboravila glasove
kojima me je svijet duhovni
držao u svome naručju.

Prebrodio kroz američki engleski za Hiperboreju Radomir D. Mitrić

Fotografija je iz 1959. godine, fotografisao Džejms Oliver Mičel

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".