Pisma Tomasa Vulfa majci, Džon Skali Teri

Pisma Tomasa Vulfa majci, Džon Skali Teri




Pisma Tomasa Vulfa majci



"Ja znam sada ovo: ja sam neizbežan. Jedina stvar koja me sada može zaustaviti to je bolest, ludilo ili smrt... Život nije ni potpuno rđav, ni potpuno ružan, ni potpuno lep; on je život, život, život... On je divlji, svirep, blag, plemenit, strastan, velikodušan, glup, ružan, lep, bolan, radostan - on je sve to i još više - a ja sve to želim da upoznam i, tako mi boga, upoznaću, makar me za to i na krst razapeli. Ići ću na kraj sveta da ga nađem i shvatim. Upoznaću ovu zemlju i kada je prođem znaću je kao dlan svoje ruke i staviću je na hartiju i načiniti istinitom i lepom." 



Tomas Vulf

Priredio piščev prijatelj, Džon Skali Teri, 1945.



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".