U vremenu teškom, Hafiz

U vremenu teškom, Hafiz




U vremenu teškom


Mir dvaju svijetova u dvije riječi ove:
Uljudno s tuđinom srca prisnim plove.
Nedaj, o Hafize, da vijek ti uzalud prođe,
Iskoristi svaki časak koji dođe.
Ko god hoće nek uđe, šta god hoće nek kaže,
U nas nema oholosti, laskanja i làže.

...

O, ti, za kog vele da činiš dobro svemu gradu
Čudi me da ne vidiš bijednike u radu.
Juriši od dôsta došli mi do guše.
Taj posljednji juriš da l je korijen tmuše.

...

Ne idi crnom mudrijašu na kapiju,
Jer riznice milja u tebi se kriju.
Sad kad sam ti blizak nek me milost slijedi,
A kad budem zemlja šta kajanje vrijedi.

...

Da idem! O, kuda? Šta da radim, da snivam?
U vremenu teškom ja već mrtav bivam.

Prijatelj mi svaki ima šta god želi
A sirotog Hafiza dugovi pojeli.

Pisah ove riječi kako drugi ne bi,
Iz svoje dobrote čitaj ih po sebi.


Hafiz Šemsuddin Muhamed Širazi (1320–1389)



Prepevao Enes Halilović

Sent 28-29


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".