Kineska disonanca, Zlatko Saračević

Kineska disonanca, Zlatko Saračević




Kineska Disonanca Krepiskula Chomolungme Stan Snijega Koji Sijedom Glavom Dodiruje Oblake

Moja suza zna više o Putu od Svile Nego što istoričari znaju o jurišu lake konjice na Kremlju Vedri osmijeh neba antički okrajak Nedovršeni pasus Wagnerovog Kruga Nibelunga Tristan ili Izolda Ali Farka Toure Izvor Sjećanje me izdaje kao varljiva žena Rani Godard ili Fasbinder niotkuda Oblaci Vivaldija u ljetu Guqin Kineska sinkopa Pukovniku NemaTko da Piše Stotinu Godina Samoće San Ljetne Noći
Tako Je Govorio Zaratustra Petra rumeni uzdah pustinjskog vjetra Lava i ugarak Rastrojstvo čula Rastropoviča Kavkaski Krug Ocrtan Kredom Jakovo mlijeko na četiri hiljade sedam stotina I pedeset metara nadmorske visine Tibetanska čobanica piša se u grmlju Jakovo mlijeko je gušće od njene mokraće Ali ona je ljepša od Mule I njena kosa miriše na Levandu Koju smo ubrali u podnožju Himalajskog masiva Djeca nam nude lokume vrele od ulja I cvrčka mumificiranog u primordijalnoj smoli Kako je daleko Sechuan lubenica raskrižena I ohlađena u glacijalnom jezeru od pet cvijetova gdje me je mala Tan Zu poljubila u bradu Jer je htjela da se slika sa Deda Mrazom Srebrne brade i mudima od oraha Kokosove palme Baka joj se smjeska misleći da cu je oženiti kada poraste A ja kao da postanem Kinez I da izgubim glavu lud od ljubavi E pa jesam lud a kada me je poljubila Postao sam jos luđi I možda pretpostavka o vjencanju u biti i nije Luda teorija Istorija velikih ljubavi je neiscrpno vrelo Viritualne imaginacije san je suština bivstva Sve ostalo je nemar i zabluda Popio sam tri čaše Jakovog mlijeka Zapasao nož bio sam Nomad Pricešćeni sin selestijalne bazilike Čistog neba I sve što mi preostaje je da se rvem sa vucima U ponoć kada se prikradaju da uhite plijen U daljini posmatram obrise Tibeta I Himalaja Do koljena sam u livadi od Levande Mirišem na otkos I duša mi se žari oreolom zalazećeg sunca Kineska Muslimanka nam prži sviježe umiješene Lokume na vrelom ulju Sa supom od jagnjećeg mesa Agnus Dei Requiem Bog je samo jedan I Hristos se rodi Allahu Egber Put od Svile vijuga liticom Kroz čekinje Borove šume Karavan Caja I crvenog Papavera Migolji kroz uzani klanac Vratiće se nazad sa bisegama nabreklim Od zlatnih Talira Od njih će imperator Quin Izliti carsku krunu I vladati Kinom srčano i mudro Sve dok ne ispusti plemenitu i besmrtnu dušu Te da bude ukopan u Xi'anu Sa osam hiljada Terakota ratnika Pod punom ratnom spremom Postrojenih u strogo ratnoj formaciji Tu na pustom polju u Xi'anu Ujedinitelj drevne Kine Počiva pod brijegom od crnice i luga Dok mu duša plemenita besmrtna lebdi Nad jezerom od Žive.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".