Čizme od španske kože, Bob Dilan

Čizme od španske kože, Bob Dilan




Brod me odnosi od moje ljube
U osvit zore
Daleko
Šta da ti donesem sa mora
Iz luke u kojoj ćemo se ukotviti?

Ništa mi nemoj doneti
Moj odani dragane
Ne postoji ništa što bi poželela
Samo mi se ti vrati nepovređen
Sa pustog okeana

Ali ja ipak mislim
Da bi se obradovala poklonu
Od srebra ili zlata
Poklonu iz Madrida
Ili sa obale Barselone

Kada bih imala
Zvezde sa najtamnijeg neba
I dijamante iz najdubljeg okeana
Sve bih to dala za tvoj strasni poljubac
I to je sve što želim da imam

Mozda me dugo neće biti
I opet te pitam
Ima li nešto
Što bih mogao da ti pošaljem
Kao uspomenu na sebe
Nešto što ce učiniti
Da ti vreme brze mine

Kako možeš
Kako me možeš ponovo to pitati
To me samo rastužuje
Ono što od tebe želim danas
Želeću i sutra

Dobila sam pismo jednog sumornog dana
Bilo je sa njegovog broda
Javljao se da ne zna kada će se vratiti
I da to zavisi od njegove volje

Ako ti, ljubavi moja
Zaista tako misliš
Onda su se tvoji osećaji izmenili
I tvoje srce ne žudi za mnom
Već za zemljom u koju ploviš
Čuvaj se vetrova i oluja
I da
Ima nešto što želim da mi doneseš
Čizme od španske kože.




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".