Poezija, Mirko Grbić

Poezija, Mirko Grbić




GRNČARI


najstarije zapisane riječi u Bosni
od nekog su grnčara rimskog
dvije hiljade godina stare

stilusom po svježoj glini
kaligrafskim rukopisom
slovima Ovidijevim
majstor je na svom ćupu napisao

ja sam grnčar i moje ruke
umazane su glinom

da mu ne odgovorim
ne mogoh odoljeti

slovima ćiriličnim
Vukovim
napisah

i ja sam grnčar 
i moje ruke
umazane su mastilom


O SNU



da
bojim se ispričati
san
bilo koji

veliki
ili mali
i bilo kome

i bijelim lejama papira
bojim se ispričati san

ispričan san
je
polen
poslije

kiše


RAZGOVOR



susretoh je u magli
na putu
među borovima
kraj Gornjih Jezera

reče

sina hoću
da ti rodim

rekoh
zašto

reče

na Nebu
Slovo da ostaviš


KUPOVINA


U predvečerje, gotovo u suton
otišao sam u prodavnicu
da kupim hranu za bebu .

Po policama dok sam razgledao, umoran ,
upitah prodavačicu
gdje je odjel hrane za bebe da ne lutam u traganju .

Pogled mi pade na na njenu bluzu
skoro providnu
na bradavice
što su provirivale
mrke
kao suton koji tromo nadiraše kroz prozore .

Koliko sam ih gledao ne znam .

Znam da srećan sam bio

Zbog nađene hrane za bebu
i viđenih bradavica
nepoznate prodavačice u samoposluzi
na kraju grada

u suton.



LJEKARSKI HONORAR



vraćam se kući u suton
sa brda Triglav
od starice G D

svakodnevno je pregledam
lijekove dajem
put za nebo odlažem

teško je šta uraditi
za pluća krpičasta
i srce što se ljulja
na talasima godina mnogih

da bih ga poslušao ljekarskim slušalicama
moram podići dojku mlohavu poput
repa mrtve lisice

ta koža pergamentna a čista
to lice izgleda urne
i ruke
ljuspaste
kao šišarka bora na izmaku jeseni

te ruke
iznose mi knjigu sa naslovom
Antologija ljubavne poezije 

na strani 33 čitam pjesmu Afrodita 
sa posvetom za G D
čije su dojke sa bradavicama od vjetra
ruke su lasice koje niko ne može uloviti
butine bi prečnik zemnog šara za jedno
cvjetanje lipe optrčale

čitam i pjesme ostalih pjesnika

prinosim starici posudu za ispljuvke
u nju polaže zadnju parčad svojih pluća
dok gleda me očima
dubokim
dubokim do onkraj neba

iz tih dubina
naplaćujem
ljekarski honorar
svoj

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".