Selena tiho poje, Zlatko Saračević

Selena tiho poje, Zlatko Saračević




Ako me tvoje ruke zagrle u snu
Možda zvijezda lutalica iz kumove slame
Pronađe vječno stanište u tvom toplom oku
Jerokino čudotvorko Isfahana
Tvoj je osmijeh elizejski
Sveta ptica Ibis
Uhićena nevidljivom zamkom ponora
I ruše ruše se piramide u dolini Faraona kao univerzalna
profilaxa mojeg ludila
Ptice se vraćaju ka Jugu dok mraz žari obraz
U tim malim stvarima počiva duboka misao
Od koje Sam naučio da budem sam.
Kao miris ruže u Kandaharu
Gdje je Aleksandar Veliki milovao Kasandru ljubooko čedo Perzije
A tvoja koža medovina kakao ili velelepni Mango plod kraljeva
Na tvojim malim dlanovima počivaju gromovi
Od udara gorskih munja kose su ti u plamen zapretene
Te kose mirišu na more i oganj
U sazviježđu Andromeda od njih pletu čudesan Makrame
kojim se kite mlade nevjeste i ratnici ljubavnici bogova
Ako me tvoje ruke zagrle u snu
Zaboraviću san o moru jer more je tamo gdje je srce
Plamena modrica
I hodiću svijetom mudar i čist
Jer darivanje je mudrost
A ljubav je čistota
Ako me tvoje ruke zagrle u snu
Zaboraviću da sam ikada postojao
U nekom boljem svijetu
Ako me tvoje ruke zagrle u snu.


Slika Selena i Endimion, Viktor Florens Polet



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".