Purpurni oblaci, Patrik Weiss

Purpurni oblaci, Patrik Weiss




JESEN STIŽE SVIJETE LUDI 


često razmišljam
o kontradiktornosti
koju je netko
podario nama

o pticama žutim
crnom moru plavom
edipovom kompleksu
i sizifovom samozadovoljenju

a nekad mi se dogodi
da te vidim slatku
kako plačeš suze slane
pa se opet pitam
što sve to znači


RIKOŠET 


siromašne su suze
i prerušeni snovi
u onoga tko ponosit
nad ponorom nježne krvi
lašti cipele od janjeće kože

u onoga tko mirne duše
zaboravlja da i najgušća krv
pod Suncem postaje kiša
koja natapa nepresušne rijeke sjete



ERGELA UMRLE PROŠLOSTI 


na autobusnoj stanici
čitam raspored
iza prljavog stakla
nedjelje, blagdani
subote i radni dani
izmjenjuju se šutke
kao neka nužnost
zatočena
u epruvetu mraka

tko zna
kada će autobusi
prestati voziti
i kada će zamrijeti
minute voznoga reda

čujem da se danas ne vozi

kažu
rascvala se zima
cvijećem jeseni



MIGRENE I APAURINI 


da preživim
još samo ovaj napor
ništa se ne bi promijenilo

uopće nisam
nesretna biljka
samo me ponekad
zaboli glava
i zadrhte mi koljena

uopće nisam
nesretna biljka
drži me za ruku
poletjet ću

ptica sam


HITCHCOCKOVA KURTIZANA


bila si kratkometražna trilogija
ljubav
mržnja
zagonetno

ustao sam prije kraja
i prosuo kokice po podu

izgleda nisi shvatila
bez obzira na redatelja
ja i dalje nisam fan

oduvijek me mučila
ta nostalgična začudnost

praznina bez boja
koju treba popuniti

nisi ti kriva
ali nisam niti ja

što mogu ako preferiram
puni pansion
kada sam snosim troškove puta



GURMAN MEDITERANSKE BULIMIJE 


mnogo je lavande
žutih
zlatnih
polja
slanog
nemirnog
mora
u poeziji
tvojoj
mojoj
našoj

i stvarno
već postaje
izuzetno iritantno
kretati se istim
krajolicima
ako želimo
mali komadić
pjesnikova etosa

zato ću danas
skuhati pjesmu
od češnjaka
i ružmarina grane



ISAAC NEWTON JE BIO VJEŠTAC 


tvoja suština
mračno je more
asocijacija

igraš se simbolima
voliš lutkarske predstave
i piješ samo čajeve

čujem da se kloniš pjesnika
materijalista si po duši

no i ja sam
zar ne znaš

ali ipak moraš shvatiti
da pjesme nisu gravitacija

njihova egzistencija
nije onda vječnog opadanja


Izbor iz istoimene zbirke, Redak i webknjizara.hr, 2018.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".