Pitarke, Srđan Sekulić

Pitarke, Srđan Sekulić




Nikada neću zaboraviti
dan kada je jedan od najboljih
prijatelja moga oca
i njegov kolega sa kojim je
držao dućan u Prištini,
gospodin Međit Đulderen,
došao kod nas u Vrbas
u posetu
i sa sobom poneo
još uvek tople pitarke, goveđe ćevape
i najbolju kobasicu na svetu -
pećki sudžuk.

Te pitarke  za mene su bile
čista magija.
Topile su se u ustima
dok sam smiren kao kakav kaligraf
koji pleše svojim perom i ostavlja harfove na pergamentu,
umakao parče po parče u saft
od ćevapa koji se taložio na tepsiji.

Međit, vrsni poslastičar rodom iz sela Brod
sa Šar Planine
gledao me je veselo i zapitkivao ponekad:
„Valja li Srdžan?“
„Valja, valja.“- odgovarao sam i nastavljao sa svojim mackanjem.
To je valjda prvi put da sam osetio iskonski sabur.

Najukusnije pitarke koje sam ikada probao.
Pitarke Međita Đulderena.



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".