Henri, Jovana Bojović

Henri, Jovana Bojović




nemoj da voliš druge žene, Henri
lijepe su, sve mi je jasno
ali ti znaš, glupe su, Henri
nije im hladno danima
ne žive sa dvjesta dinara deset dana
Henri, ti voliš moje ruke
kreme koje se tope na prstima
nakon iživljavanja nad tastaturom
bilo je gadno, Henri, jela sam paštetu
suv hljeb sam jela
prosula sam pivo na moj stari telefon
onaj što sam ga bojila lakom za nokte
kad sam se probudila on više nije radio
nema veze, Henri, ne vezujem se za stvari
majice sa čipkom sam dala poznanicama
da budu privlačne, meni ne treba više čipka
privlačna sam po sebi i ti to znaš, ono iznutra
Henri, često putujem vozom
tamo su ljudi zli po tim vozovima Henri
jedan se naslonio na staklo i buljio mi u noge
možda se čak i oblizivao, ne, nije se oblizivao
ali htio je da me jebe tu u vozu
žena je sjedjela pored mene i pričala
sahranila je muža našla novog u sedmoj deceniji
zet joj je izgorio lice, ćerka se svađa sa svekrvom
novi muž ima kuću na moru tamo žive
odvratna je ta baba, Henri, ta sa dva muža
htjela je da me poduči da budem jača od muškarca
onako instant u vozu da mi kaže ko ćerkama
nek ti neko napravi dijete pa ga šutni
odvratno je sve to Henri taj feminizam izanđali
i mirisi po vozovima, umorna sam Henri od vozova
mjesecima mi ništa nije smiješno
i pogled mi je ravnodušan, to ne valja
ta ravnodušnost i loše oblačenje
opet se osamljujem, Henri, to ne valja
i često se bojim ako izađem, možda ih sretnem
te lijepe žene, ti voliš lijepe žene
one što idu na aerobik i feniraju kosu prije posla
ti voliš vesele žene ili bar one koje se prave
ne mogu to da gledam, Henri, bolje zaprljan monitor
bolje kamen u želucu bolje nesvijest i guranje u vozovima
sve je bolje nego da ikad posumnjam
da možeš otići od mene


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".