Pjesmar iz Tule, Šaban Šarenkapić

Pjesmar iz Tule, Šaban Šarenkapić






VALAHI GOSPODLUK


Moj otac zaglavljen besparicom
U Skoplju na putu
Za Stambol

I ja, u Pazaru, 69.

Poredim slike dva vremena - 


Nekako smo istih godina
I on je bar malko
Bolje odjeven

Doduše u ribarskim čizmama

Ja poziram
Za ribolovačku dozvolu
I u tuđim sam sigurno tenama

O ovome ljudi ne govore

A on šaptao je:
Na ribarstvo u Tuli
Valha sveo ti se naš gospodluk

(2019)


DOČITANI AVICENA

za Ediba Agovića


Slobodno šta nemaš pokaži
I bićeš ti pred oholim
Manje stidan

Do onoga što se zaimadne
Dolazi se na razne
Načine

A ono što ne postane više
Nisi ni imat morao ti
Ni tvoj iko

U spominjanju ljudi

Zato sve
Dobrom čini - stičuć
Sve pametan za čim žudi

Ko što rana
U ožiljku lahku ruku pamti

(1984-2019)



SLOVA KIŠE


I padaju kiše na tulska polja

Suza se skuplja
I mutne rijeke teku
Od Berana do Kosova

Ponijeti
Nemaju ništa

Nit praha nit korova

Grobovi su dignuti u nebo
Premještene su kuće
I odnijeti tragovi

Ne može se
Ni ući ni izaći
Tamo odakle stižu kiše
Slovima iz imena Srebrenice

(2001-19)



SELJENJE KNJIGA


Kano posljednji put da pada -
Pored puta kiša napada
Humak parte

Očeve palte
Djetinji povez
I knjigu nedogorjelu

Kojoj u nevidjelu sričem
Ovo moje ništa -

E knjigo knjigo - ne zna se
Šta je gore: kad spaljuju
Te ili prešućuju

Duše nesrodne

A vijekovi pamte samo
Dane one kada goriš
Spolja 

Ne kad sutra zasijaš iznutra


(1994-2019)


IZNUĐENO VIĐENJE

Ucrvenio paradajz po bašti

Ovako sjesenjenost dakle
Iznad zemlje izgleda -
I preporučujem se

Da kao povrtlar lirski bar
Čokote uređujem
Trijebim korov

Šta drugo
U jeziku na izdisaju
Dolično pjesmaru u Tuli

Robu nazorâ starinskih
Preostaje drugo
Nego

Da bude
Nježnoj svojti sad
Iz ništa u ništa – od koristi

(2018)


BONIČKO BEŠARE


Gurbija me budi da čujem riječi
Koje svijet dosad
Čuo nije

Iz sna se boničkoga kobeljam

Ali nemarna

Al duša nebrižna
Za pjesmu tu iz sna
Ne stiže mi reći da je nečija

A bešare
Kaže: o Šabane
Odista – pjesma ta ničija

Baš mogla bi biti i tvoja istinska


(2018)


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".