Stvari, Donald Hol

Stvari, Donald Hol


Fotografija Gerija Najta 

Kad uđem u dom svoj, vidim fotografije
kupljene davno, uokvirene i okačene
— De Kuning, Loransenova, Arp, Henri Mur —
koje sam čuvao i u koje sam zurio godinama,
dokle se moje oči ne uzvratiše gospodaru
svagdašnjeg — bijelom kamenu savršeno okruglom,
olovnim figuricama bejzbol igrača, zvonu kravljem,
puknutom postolju prabakine stolice za ljuljanje,
igrački mrtvog psa, bezvrijednoj, nezaboravnom
kršu kojeg će moja djeca baciti van,
kao i ja što učinih sa majčinim suvenirima od putovanja
sa pokojnim ocem, kutijama sa mačićima marke Kodak
i špilovima karata njene majke Kejt. 


© Donald Hall

Presložio sa američkog englesko Radomir D. Mitrić

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".