Putničke beleške, Nikanor Para

Putničke beleške, Nikanor Para




Uobičavah da s posla odsustvujem godinama,
predan bejah putovanju, trampi iskustava sa sagovornicima.
Zaveštah se spavanju;
ali slike mojih pređašnjih života dolažahu mi u um.
Dok plesah mislio bih na smešne stvari.
Na zelen koju uočih prethodnog dana
u prolasku pored kuhinje,
Mišljah na neizbroj fantastičnih stvari porodičnih.
Istovremeno je brod u reku ušao,
krčeći sopstveni put kroz meduzno jato.
Te su me fotografske scene ganule,
teravši me da se u svoju kabinu zatvorim,
na silu sam jeo, sa sobom se boreći,
opasnost moja na brodu beše neprestana,
jer sam svakog trena mogao istrčati sa nekom tričarijom.


Sa engleskog preveo Radomir D. Mitrić

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".