Poezija, Branimir Dropuljić

Poezija, Branimir Dropuljić




STAN PROPUŠTA


Stan ima rupice i to nije baš dobro
To nije baš najbolje
Ženu su rastegli
Ženu mi hvataju štipaljkama i razvlače
Djecu mi pritišću
Djeci stišću stomake
To je grozno
Za urlanje
Djeca mi urlaju
Oni im stišću stomačiće da bi dobili Kenov struk
Grozno
Ženu mi rastežu štipaljkama i ona viče
Ja tu ne mogu ništa
Meni su stavili ogledalo
I meni su izobličili glavu
Meni glava izgleda izobličeno
I meni torzo izgleda izobličeno
Trokutasto
I ja tu ne mogu ništa
Ženu i djecu stišću i rastežu
Imamo stan i u stanu su rupice
Imamo male rupice i kroz njih ulaze žohari
Grozno
Imamo velike rupice i kroz njih
I ženu razvlače prema tome i ja tu ne mogu ništa
Grozno
Meni su izobličili glavu mene su stavili pred ta ogledala
i ja tu ne mogu ništa
Grozno
Meni je i torzo neproporcionalno velik
djeci je struk neproporcionalno malen
Grozno
Ona plaču jer ih boli
Ja tu od glavobolje ne mogu ništa
Imamo velike rupice i kroz njih provlače Idu prema ženi
Fuj
Fuj odvratno
Ja tu skoro pa ne mogu ništa osim uzeti sjekiru pa to sjeći
Pa to i radim, ali mi glava izgleda grozno pa to gledam
U ogledalu mi i torzo izgleda ružno
Imamo male rupice kroz koje ulaze žohari,
a imamo i te velike kroz koje ulaze
i dlakavost
I to guraju prema ženi koju razvlače štipaljkama
Fuj
Ona viče jer ju boli
Ja takav ružan i izobličen mlatim sjekirama
I to režem
Odvratno
Ružan sam jako i neefikasan




GDJE RASTU ŠAFRANI



ne pričam.
ne znam lijepo slagati glasove,
samo u svađe.
ali lijepo mi zvuče kad ih izgovaram
zasebno,
recimo a
ili e.
mislim da mi se lijepo formira vokalni
trakt
šššš
t.
napravit ću otiske artikulatora
izraditi ih od gipsa, da imam primjerak za
a, e, i
moje suglasnike i samoglasnike.
da uspiju
na nekoj kosini poput šafrana
da ih netko
ubere u riječi




LJUSKU LJUSKE LJUSKO



rekao bih
lijepoga si me stvorila
hodam malo letim
u stvari nisam nikada letio
prinosim jaje
maloga jajana
najbolje moje
evo
šaran je
znam po meni si šarala
muči me
jesam li ja stvoren?
u nekim me trenucima ovlada sluz
možda žumanjak bjelanjak
nije mi se do kraja stvorilo krilo
nisam poletio
zato sam čekao
pitao stoji li iza tebe ptica
misliš
da bih volio biti jaje?



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".