Drugi svijet, Milisav Rosić

Drugi svijet, Milisav Rosić




Prolazak kroz pustinju



U tišini

Koža se pretvara u dodir ruke 

Kroz najfiniji baršun 

Miris jutarnjih talasa 

Uz pješčanu obalu


Boja tišine je crna i ljubičasta 

U njoj si poput pjene...


Zabranjen od samog sebe 

U iskušenju da nestaneš 

Utopiš se u beskraj

Dobiješ nebeska krila


Prija mi samoća

Bez ljudskog jezika i oka 

Poput suvog lista 

Opalog u jesen


Prepuštam se ljepoti 

Umiranja


Najljepši sam u smrti 

Kidam svaki dio sebe 

Bacam ga u vatru


Divim se Plamen raste

Gledam sebe kako gorim


A, ko sam ja kad je sve spaljeno


Sada sam poput melodije 

Glas koji oblikuje 

Najljepšu rajsku ariju...


Postao sam neprekidni uzdah 

Stvaranja i razaranja 

Kidanja i sastavljanja


Moje meso pokreće 

Omamljujuće 

Neprekidne težnje

Za vizijom najljepših ruža 

Na balkonu 

Zamišljenog grada

Dok povjetarac pjeva uspavanku 

Mojoj dugoj kosi

Govori o pričama mornara ...


Ovaj balkon 

Ova noć je zadnja

Opraštam se od tebe



Ktonija


Isprepletani mrežom niti 

Paukovih ruku

Na početku tmina bješe 

Ukrštena rukama slijepog 

Beznađe poče i gdje ne smije


Mjesto moći 

Utroba majke 

Početak svega


Kroz spokoj, mir i nepostojanje


Ovdje danas i tišine vrište


Žene nose moć 

Tri faze

Gdje izgubi svoje oči 

Svijetlom unakažene


Vid

Gdje vidim u sebi 

Iskon i prastari zavjet


Žig

Liježem na hladnu, čemernu zemlju


Gorim da osjetim 

Nepostojanje opet i opet


Predaj me mraku


Unesi me rukama tvojim 

Svetim

U utrobu boginje


Volim te najviše, 

Enodija



Tri puta



Majka Kosmos 

Nepobjediva ratnica 

Čuvar ključeva 

Svih vrata 

Misterija i istina


Kome će ključ dati


Psi laju, gluvo je doba noći 

Na raskrsnici Njeno ime slavim


Od početka vremena

Kroz sva naša rađanja i umiranja


Njene baklje 

Osvetljavale su put


Čuj me djevico, majko i starice 

Trostruka Boginjo tri puta 

Tri faze mjeseca


Kroz zapise vremena 

Odjekuju himne tvojoj slavi i moći


Gospodarice neba 

Zemlje i mora


Vladarko Sjenosvijeta


Kraljice Starih


Nastani se u odajama moje duše

Dozvoli mi da se sjetim mračna damo



Sjenka



Ulazak u podzemlje 

Nar si okusio


Tvoji snovi su sada smaragdno zeleni


Čuvar kapije Kerber 

Pored tužne vrbe stoji


Vi 

Nečistoga srca


Za vas prokletstvo je ovdje


Silazim niz mermerne stepenice 

Oko mene plešu izobličeni 

Oko mene plešu ukleti 

Oko mene plešu bludnice


Zavode me utvare i prikaze


Prolazim i dolazim do dna 

U najvrelije dijelove zemlje


Ispred mene Had 

Gospodar ovog pakla


Svaki dio mog bića je obuzet 

Strahom i iluzijama


Tama! 

Nemir! 

Kolebanje!


Drhtanje i jeza mog tijela


Kupam se u katranu 

Ovog nepoznatog mi svijeta


Odjednom 

Sve nestaje 

Iščezava 

Propada 

Blijedi


Ne

Nisam otišao na to mjesto 

Išao sam u pećine


Ja sam i Kerber i Had




Iz istoimene knjige, Lider mont media, Kolašin, 2021.



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".