Molitva, Ljuba Jakimčuk

Molitva, Ljuba Jakimčuk

Fotografija: Kate Motyleva



Oče naš koji si na nebesima
na punom mjesecu
i na škrtom suncu
zaštiti od smrti roditelje moje
čija kuća stoji na liniji vatre
koju neće da napuste 
kao ni grobnicu
i mog muža zaštiti
što stoji sa druge strane rata
kao da stoji sa druge strane rijeke
uperivši svoj pištolj u grudi
koje je navikao ljubiti
nosim na sebi ovaj pancirni prsluk
i ne mogu ga skinuti
jer se za mene lijepi poput kože
u sebi nosim njegovo dijete
i ne mogu ga istjerati napolje
jer on kroz njega posjeduje moje tijelo
nosim u sebi Domovinu
i ne mogu je izbaciti
jer ona kruži nalik krvi
u mom srcu
hljeb naš nasušni podaj gladnima
i neka prestanu jesti jedni druge
i svjetlo naše daj obmanutima
ne bi li im se razbistrilo
i oprosti nam za naše porušene gradove
iako mi zbog njih ne opraštamo neprijateljima našim
i ne uvedi nas u iskušenje
da razrušimo čitav ovaj truli svijet
nego nas izbavi od zloga
skini nam teret Otadžbine
kao jeftin pancir
težak i od male pomoći
zaštiti od mene
mog muža, roditelje moje
i moju Postojbinu


© Lyuba Yakimchuk

Iz "Kajsija Donbasa", prvobitno objavljeno 2015. (Old Lion, Lavov), englesko izdanje 2021. (Lost Horse, Sendpoint, Ajdaho, 2021). 

Preslovio sa ukrajinskog i engleskog za Hiperboreju Radomir D. Mitrić




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".