Poezija, Jana Šoškić

Poezija, Jana Šoškić




Zavezani



Imam druga.
Kapne mu iz oka
malo rose na mene,
na zelenilo
mojih lopatica.

Čuvam ga kao žilet:
krijem naše tajne,
izađemo, smejemo se,
pijemo i crveno
prosipamo na pod.

Hodaj preko mene.
Znam da ti nije lako
u cipelama
od puževe kože.

Poređenje razlomaka
učila sam pre njega.
Kako ide?
Jedan gore drugi dole?

Ribe se rađaju
oko tvojih zenica.
I delfini,
oni nisu ribe
vidim svoj odraz.


Činilo se da je to život kakav smo hteli


obijamo vrata
da nas zimski vazduh
ne dokrajči

ubadam te strelicom u list
tašnom u glavu

ona koju si poljubio
bila je u zatvoru
za tešku pljačku
kida mi ogrlicu
što sam dobila
na rođenju

on koji ti priznaje ljubav
sakuplja sa mnom bisere

sutra odlaziš
da kopaš kosti
i zapitaćeš se
kakav život želiš da vodiš.


Krađa vode


Kapi padaju iz mog temena,
jure me oblaci,
viču da kiša nije moja
Oni tvrde da branim grad.

Automobil je pun čvoruga.
Osakatila sam ga
bojama sa interneta.

Slika Dejvid Kesler

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".