Nove pesme, Vojkan Milenković

Nove pesme, Vojkan Milenković





***

Sagradio sam,taj jedan dan noseći te oko vrata.I nemam posle.
Premeravam prostore do odredišta za odgađanje sopstvenog života na tvome trbuhu.
Zatičeš me kako žvaćem tišinu,usred premetačine sanjanog,
Tvoje ime u pupak ljubim.To je mesto za čekanje.Teško je negirati dodire.
Mislio sam da započnem rušenjem.Izgubio sam se.Bol je intenzivan.
Srebrim ti zube u sećanju kao graničnik za prećutano.
Tvoje je kretanje u meni i pre no što se ugasim sa dodirom tvojih usana,
kojim se prelazi na drugu stranu između vremena.Mnogo je,zguljene vatre pod noktima.
Jedem tvoju sliku ispred severnog zida.Trčim.Osušio se obraz tvoj na obrazu mom.
Trčim.Kao zastavu nosim posteljinu na kojoj noćas si spavala.
I menjam strane sveta ispred zaboravljene vode.
U samici sopstvenih misli,umnožile mi se daljine
Sa nešto malo izgovorenih reči izmičeš se od mene.
Kao zaverenik,sred gliba mokraće,krvi i mesa,gde ćutanje mi tvoje jedini orjentir,
sa strepnjom,pred obalom tvoga tela,na kolenima ispred tvojih vrata
dok izdiše dan,sa zapuštenim željama,zaključan u snu
stojim pred praznom stolicom ispred severnog zida.
Prilazim sebi.Okupao me otac krvlju svojom od praznine tvojih margina.
Nastaniću sebe,na teritoriji gde prestaju tvoje uspomene.
Naslonjeni na potrošeno vreme,polomljenih ruku,nismo senke imali.
Auto put pred nama prosuo se sa vinom.Zaklonjeni,otključano ostalo nam u metežu
užeglih dodira i poljubci kvašeni nesaznatim ushićenjem.I polomljeno staklo,
kada krvari prvi dan posle moje smrti zakucan u zid iznad tvoga kreveta.
Vratiću se po tebe na pola pojedene jabuke.


12.06.2017.


***

Ivicom vremena,sa pola smrti u grudima,napuštenim ogledalom

za kosu me vučeš iza Sunca, pod zemlju rasparenih duša,sešćeš mi na lice.
Ostavljaš mi jezik pod vratom.
Ostavljaš mi nož pod pazuhom.
Pacova mi u snove stavljaš,da mi progrize san.
Zaboravljam da govorim,iza zidova.
Kada vreme je za ljuljanje na tvome krilu.
Kada bes se tvoj osvaja,ruka mi se izgubila u oplakanom dodiru.
Kada skupih hrabrost da sve tvoje popijem suze.
Šapatom dok nanosiš se na mene,razvezanog pupka.
I bila si još devica,pre blata u koje spušta se buket crvenih ruža.
I sišla si u nered,u moj rukav vremena, otvorena po sredini.
Mirišeš na badem.
Ja se durim na tvojoj sisi.
Dobro jutro je u čaši.
Izmenjenim tkivom,uzimaš me u sebe.
U tvojim mladežima vetar i plač.Nagaraviću ti usne na kapi voska sa sveće.
Prljavim prstima zadižem ti suknju.
Stavivši ti kašiku meda u kosu,tražio sam put iz tvoje utrobe.
Dušom punom pepela,ispred sebe dolazim.
Pod petom ti je raskvavljeno praskozorje,crveni petao.
Oblici bez predmeta,bez tela.Postajem reč,viškom srca u trenutku kada ne dešava se život.
Uz krv,u prošlost ošišana,sve boje si mi popila.
Na zadušnice izlaziš mi iz koraka.



22.07.2017.



***



Ozdravi.To je higijena snova.U uvo ću ti duvati.
Rekla je.
Ušao sam u kamen i vreme prestao da koristim.
U tvojim otvorenim nogama,sva su očekivanja za mene,
dok prskaš po meni svojom ženskom krvlju.Na jedno oko plačem vino.
Dah sadim u tvoju cipelu i dok bio ti je otvoren trup opisivao sam ti bol.
Rekao sam. Nosiću te na ramenu. Sa pola glave,dospavljajući iza podneva vičem tišinu.
To je blejanje oblaka u pričešću maglama što traje za dane dugih kiša.
San je ograda.Zarđale ptice tonu,duž bezljudne ulice i starac što ne želi da te recituje.
U izgorelo nebo,kada otvaraju mi šake za dva otišla bela vuka,ujeo sam te između obrva.
Na dva jutra,suze mrvim da ti nahranim senku.
Ozdravi.To je higijena osećaja.U usta ću ti pljunuti.
Rekla je.
Kamen raste u sobi.Iza zida konfuzan,neusaglašenjem,voskiranim čelom,
kada događaš mi se između rebara u drvo urastam,prema nikuda.
U ispeglanoj košulji slušam prošlost.Češljam ti trepavice.
Uvo ću svoje zakopati, iskoračivši iz stroja postrojenih zvukova u tvome imenu.
Oko ću svoje iskopati, iskoračivši iz tvoga gledanja u rasuto i nedorađeno ljubavno činodejstvo.
Iza čela,vetrolom.Vlažnim snovima prošla si kroz mene.
Posvedoči,da trebali smo biti stvarniji razmenjujući telesne tečnosti.


05.09.2017.



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".