5 pesama, Marina Cvetajeva

5 pesama, Marina Cvetajeva





OD ČETIRI DO SEDAM
U srcu, ko u ogledalu, senka,
Teško mi samoj – i s ljudima...
Lagano mi tone dan u san
od četiri - do sedam.
Ljudima da idem, ne vredi
– varaju.
U sumrak svi su okrutni.
Suze se same slivaju.
Prsti stežu šalčić zgužvani.
Uvredi me – praštam,
al da me stišaš ne dam!
- Beskrajno se u tugu potapam
od četiri - do sedam.

 


SA MNOM NE TREBA GOVORITI

                                                                     

Sa mnom ne treba govoriti,

Evo usne – dajte piti.
Evo kosa – pomilujte.  
Evo ruke – poljubite.
- Al najbolje – uspavajte.


SVIMA JE NA KOLENIMA POMALO SEDELA...

Svima je na kolenima pomalo sedela
i svima na grudima pomalo ležala.
Sve je strasno obožavala.
I takvim očima gledala –
kao sam Bog na nebesima.

16. jun




SUNCEM NALITI ŽILE – NE KRVLJU...
Suncem naliti žile – ne krvlju –
u ruci već požuteloj.
Sama sam s velikom ljubavlju
ka duši sopstvenoj.

Čekam skakavčića, brojim do sto,
travčicu grickam u osjaju...
- Čudno je osećati tako silno i prosto
prolaznost života – i svoju.

15. maj



TO ŽIVOT MOJ JE PROPEVAO – KRIKNUO...
To život moj je propevao – kriknuo –
 – ko jesenji talas visoko se vinuo – vrisnuo –
i nad sobom samim proplakao.

Juni



Prevela Violeta Bjelogrlić

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".