Japanski javor, Klajv Džejms

Japanski javor, Klajv Džejms



Tvoja smrt, što blizu je sada, od sorte proste je.
Tako spora da iščezava stvari bez realne boli.
Udah se smanjuje
i to je zbilja neprijatno. Osjećaš kako ističe ti
snaga, ali misao i vid su ostali:

i postali, čak i širi. Kada si vidio prije nekada
toliko divne ljepote nego tada kada divna kiša
na malo drvo pada,
i prožme svaku ciglu stražnjih baštenskih zidova,
toliko ćilibarnih soba i hodnika u ogledalima?

Sve raskošnije pada ovo sumračje
u sjaktanju koje zrak posvjetljava.
Nezavršivo sve je.
Kad god da kiša dođe tamo ću biti ja,
izvan mojega vremena, čiji uzimam dio i sada.

Izbor ćerkin je novo drvo javorovo.
Jeseni, dođi, i lišće svoje u vatru preobrazi.
Što mi je za činiti,
jedino biti živ da bih to vidio. To će igru da završi
za mene, iako će življenje po istom da se nastavi:

Ispunjavam dvostruka vrata, da okupam oči,
i konačna poplava boja će zaživjeti
kako mi zamre um,
izgarana mojom vizijom svijeta u blistanju,
tako jasnom na kraju svega, u docnijem nestajanju.



Preveo Radomir D. Mitrić

Naslovna slika Dejli Telegraf.



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".