Pesma pobune ljubavi i smrti, Đeo Bogza

Pesma pobune ljubavi i smrti, Đeo Bogza





Pesma pobune, ljubavi i smrti


Motto:

Sve me je mučilo tada; činjenica da imam
deset prstiju, umjesto stotinu ili, još
bolje, jedan jedini, koji se može pretvoriti
u munju
što moram da
hodam zemljom umesto da letim;
ili, još bolje, da sam na hiljadu mesta
odjednom;
sve me je mučilo tada; ljubav između muškaraca
i žena, koju sam ja želeo drugačijom,
natprirodnom
kao fantastičan događaj, u kojem bi učestvovali
okeani, prostranstvima i dubinama njihovim,
bio sam očajan i pun savršene pobune,
protiv moje bedne ljudske sudbine
sve sanjajući veliki, apokaliptični plamen,
koji će u pepeo pretvoriti naša jadna bića
nesavršena i ranjiva,
nepripitomljen, haotični mladić, pobunjen najpre protiv
biološke sudbine sveta.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".