Posmatrajući uspavanu ljubavnicu, Sem Šepard

Posmatrajući uspavanu ljubavnicu, Sem Šepard


Posmatrajući uspavanu ljubavnicu


Budim se
Ali samo
Napola

Izgledaš kao moje dijete
Diši
Bespomoćna spavačice
Uplašena sopstvenim snovima
Cijepanjem sna

Dišem s tobom
Diši isto tako
Pogledaj kako je to biti ti
Dok spavaš

Osjećam se poput detektiva
Koji uhodi
Tvoje uspavano tijelo

Nisam daleko od sna
Tvoj san se mijenja
Usne ti se pomiču

Govore mi
Riječima koje nikada nisam čuo

Zatim dolazi čežnja
Koju ne razumijem

Jer izgleda kao da je osjećam prema tebi
Ali ti si ovdje
Stoga ne razumijem
Čemu ova čežnja

Grlim te u snu
Moja ruka se pomiče zajedno sa tvojim disanjem
S njime se diže i pada

Za trenutak pomišljam na ubijanje
Miran
Ukočen

Čežnja me zbunjuje
Želim tvoje snove u sebi
želim potisnuti tvoje snove
U sebe

Čim se svijetlo probije
I noć se pretvori u dan
Želim znati da ću umrijeti prije tebe
Želim znati da ću umrijeti prije tebe
Više nismo ljubavnici


Sam Shepard

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".