Golim bedrima ideš kroz koprive, Branko Čučak

Golim bedrima ideš kroz koprive, Branko Čučak



Art of Vladimir Dunjić



Golim bedrima ideš kroz koprive



Golim bedrima ideš kroz koprive,
bijelim bedrima, u crno obučena.
Ti ćeš me ubiti.
Zavolio sam tu tvoju pjesmu
u kojoj loše prolazim:
ništa neće biti od našeg sina,
ništa neće biti od naše kćerke.
A dolje u gradu rat nervoznih vlada
i mlake su prilike da stane.
Dockan je, kažem, dockan je,
jer sam sijede kose
i crna ovca porodice.
Ti ćeš me ubiti,
golim bedrima idući kroz koprive.
Slabe su prilike da zaboravim
onu pjesmu,
da rat nervoznih dolje stane,
i da me ti,
u crno obučena,
golih bedara idući kroz koprive,
obiđeš.


Branko Čučak

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".