Poezija, Danijela Dejanović

Poezija, Danijela Dejanović





SOBA JEDNOG E. 

Znaš, ide mi na živce to tvoje toplo i domasto. 

Ide mi na živce to moje nedostajanje. 

Sve mi ide na živce. 

Nekad je tako, 
a nekad je i tako da mi je to sve ponovo lijepo. 
Kao da sam tu. 
Kao da mi ništa ne nedostaje. 
Tu u toj tvojoj sobi
 toploj, domastoj. 
Evo, 
opet mi idu na živce oni kolaži 
od omiljenih stripova okačenih na zid, 
ona singerica na ormaru - retro 
 da mi pokažeš kako to kroji igla sudbine u ušicama - šatro. 

Onaj oltar 
od svake jebene sitnice 
na stalku od sklada 
u bestežinskom stanju. 

Trenutno mogu da se sjetim 
samo kockica za kamasutru 
kako igraju na njemu. 

Možda je tu bila 
i neka romantična sitnica 
ali ne mogu da tvrdim odgovorno. 
I odgovornost me nervira. 
Ta tvoja jebena odgovornost. 

Eto ti sve te tvoje knjige dragi moj E., 
slaži ih, gomilaj. 
Obilježavaj svoju teritoriju 
bezgranično, bezvremenski
od kreveta do kofera. 
Jednog kofera sa odabranim primjercima. 
Spreminih za bijeg? 
Od čega? 
Od sitnica? 
Od karte svijeta na zidu? 
Ili više njih? 
Čega je više, 
karti ili svjetova u toj sobi? 

U ateljeu od maski je odgovor. 
U drugoj sobi.
Dok prevrćeš sjećanja po žicama 
sviraš mi omiljenu pjesmu, 
kao Hariju Haleru 
podvaljuješ sreću 
pod krinkom strasti. 

Ide mi na živce to postojanje! 
Sjećanja! 
Kad će već jednom prestati?



ORNAMENTI



Pošla sam da te tražim
U intarziji 
To je lagan hod, 
Put težak 
Za zagonetne. 
Uklapam ostatke 
Proteklog vremena, 
Neprespavanih noći, 
Snova smrvljenih u dan. 
Pitam se 
Na kojoj strani je 
Komadić koji kuca 
Ko ga sad čuje?


U ČETIRI ZIDA 


Zamišljam nas u tamnim bojama 
prvog večernjeg izlaska 
bez crno-bijele haljine na meni. 
Tvoja neispunjena želja je ostala na fotelji. 
Mogu da vidim onu noć… 
put kojim ne znam da sam prošla. 
Poglede. 
Osmijehe. 
Prilike 
Izgubljene 
Cipele na mostu. 
Šetamo, kao ne žurimo 
u naša četiri zida. 
Oh, kako je voljeti lijepo!


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".