Dora, moja privatna muza, Jagoda Nikačević

Dora, moja privatna muza, Jagoda Nikačević



moje su ruke
mesnate oči, paleta
od noktiju i ljuspice boja, stepenište

vijugavo niz koje silazih leti
na gizdavi trg Tetr,
tamo gde je, okovan suncem
drvored,
prskajući modrim padao u moje
vreme i plavi period pijanog

avgusta. Dora, nedostaje mi naša
ljubavna priča u tri minute. milonga

koju sada plešeš
s nekim kreolskim
dripcem u prljavom baru
četvrti La Boca, sa razvučenim
bandeneonom i skučenim večerima,
prohladnim pogledima i
vrelim dlanovima. Dora

Maar, moj puteni vodomar
smaragdnih krila,
kriči očima samo

jalovu bol. žali rastinje dalekih
pampasa koje samo
od sebe
plane, detinje.
razmahano

u sliku unosim
Minotaura i procepe iz kojih
ništa ne teče, niti se cepi
od bolesti prenosnih
groznica

i crni se Pigal za njom povlači


Iz knjige Poznajemo li se, Malinovski, Beograd, 2015, autorsko izdanje

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".