Šta sam propustio prije nego sam rođen, Goran Simić

Šta sam propustio prije nego sam rođen, Goran Simić




Ništa čini mi se, ništa
što se nije ponovilo u istom obliku.
Kao što na isti način majke psuju grobare-pripravnike
koji dokono sjede pred kapijom porodilišta
i piju pivo.
Kao što svaka kokoška uveče liježe maštajući
Da će poroditi jaje iz kojeg će se izleći zlatni paun
što će se hrabro isprsiti pred rukom
koja u kokošinjcu traži omlet.
Govorim o milionima školjki koje vijekovima žvaću
vlastiti mozak
računajući da bi neki mali biser mogao zablistati u ogrlici
na vratu neke buduće kraljice iz bajki.
Govorim o svojim malim rukama
koje na okvire prozora ugrađuju neprobojna vrata
sa ogromnom ključaonicom
kroz koju mogu viriti u svijet.
Onaj isti svijet koji prešutkujem kako bih na njega
mogao pljunuti kad god me povrijedi.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".