Skice za meditaciju, Kedija Gadum

Skice za meditaciju, Kedija Gadum




Jug
(moja majka)
Vavilon srećne krvi i stiha mediteranske pesme.

***

moja domovina, moje tajno žiće.
koliko je tiha procesija između mog uzdaha i tvog zaborava?

***

isti vrt
se uzdiže da zagrli miris narandže u cvetanju
ispuštajući sušt na moj odlazeći April. 

***

među prerušenim pismima odrastoh
i vešta u otkriću da sam više od jednog imena.
u svakoj je gradnji ono stameno.


***

čovek čoveka u vatru stavlja i budi se.
između senki će sudbina uzjahati istoriju.
idući ka bezgraničnom čoveku.
bez sablji. bez pergamenta. 


Y es que aunque queméis el papel,
nunca quemaréis lo que contiene.
Aïsa bent Ahmed




Más allá del mar. bibènes. Cuadernos del Laberinto. España, 2016






Khédija Gadhoum

Preveo sa engleskog Radomir D. Mitrić




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Pretraga. Dijakritički znaci su obavezni. Nakon toga pritisnite "enter".